Thursday, July 18, 2013

Wordless

In the name of Allah .


Alhamdulillah . 

Apa yang ditunggu . Dah keluar . Dah pasti .

UiTM Shah Alam . Sarjana Muda Pendidikan Sains (Kepujian) Biologi .

Dah setiap hari kita doa mohon yang terbaik . So, inilah yang terbaik .

Walaupun bakal bermandi sakan dengan Biology. Rezeki Allah . Rahsia Allah. Siapa tahu.
Dia yang tentukan . Bersyukur dan terima . 

Shah Alam . Bukan tempat asing . Tempat tinggal . Once. 
Ramai bersuara , "Hipster la kau lepas ni " 

Aku tak faham . Mana kau pergi pun . Asal pandai bawa diri .
Insyaallah . Tak pesong . 

Bawa diri . Words yang aku risau .
Abah selalu cakap " Abah tak risaukan kau, sebab kau boleh bawa diri "

Kadang . Aku rasa aku tak pandai pun.
Aku tak reti nak sesuaikan diri dengan environment baru . Serious. 

Tapi yakin dan percaya dengan diri .InsyaAllah .
Everything gonna be fine . Allah ada sentiasa teman kita . 24 jam .

May everything goes well . And gets better . Amin .
Selamat malam . 

P.s : Mencari identiti .



No comments: