Friday, August 3, 2012

Ramadhan ; Machinant


Assalammualaikum.

Maaf, lama menghilang. Dengan keadaan sibuk ditambah broadband sakit perut, memaksa diri saya untuk tidak online. :) Alhamdulillah, dah masuk fasa kedua dalam bulan yang mulia ni, Ramadhan :D Like seriously this year is my first year for not having my fasting month in Selandar. Agak janggal . Itu pasti. Sahur yang tak lagi bertemankan Aifa disebelah katil, berbuka di dewan makan bersama Machinant. Jemaah Maghrib dan terawih bersama make me feel awkward with new environment but its not so bad here. Yes, I missed all those memories much. Maghrib tadi, for a sudden , I cried. Cried for missing my batch. Ya Allah, sebaknya hatiiii :( Tuhan je tahu. Menangis nya aku di tikar sejadah sebab rindu kan Batch Deus Ex Machina :')

Guys,
Bukan aku tak boleh adapt dengan environment baru, but somehow aku rasa bond kita terlalu kuat sampai aku tak boleh lupa MACHINANT :'D So, wherever u guys, do take care and good luck for your Mid Sem. Happy Fasting and Selamat Hari Raya which is coming soon . Dengan harapan, aku boleh jumpa korang balik dan berbuka sama sama dalam dulang macam masa form 4 dulu :)

Have a blast dude :) Assalammualaikum.


Machinant di KMM :'D



No comments: