Sunday, June 3, 2012

One step

Assalamualaikum. Hye guys. I'm home :) Officially Kolej Matrikulasi Melaka student. Yeay ! Haha. Seminggu orientasi was like blergh -.- . Haha. Sesungguhnya aku benci orientasi. :P Kolej Matrikulasi Melaka. Apa yang bestnya , 27 Machinants dikesan di bandar Londang tu :) Ramai kan ? Haha. Itu yang bestnya even blok, modul,kuliah semua lain lain. Tapi bila ada masa terluang je haruslah lepak bersama. :)

Sebahagian .After Majlis Penutup .

Sayang saya :')

Ignore the ugly duck smile please :P

Aku telah dicampak kan ke Kluster B , blok B1 bilik 5 Aras 3. Modul 3 Kuliah 1 Praktikum 3 dan Tutorial 3. Haha. Forever alone aku. Roomates aku 2 JohorBharu, seorang Kelate. Kecek Kelate aku . >.< Dorang awesome jee :) Next week start kuliah dah :) Bulan 8 exam dah for ujian pertengahan semester. Do wish luck me and the others :) 

# Eh, abang. Thanks for the semangat hari hari :') 

1 comment:

NF said...
This comment has been removed by the author.