Friday, March 9, 2012

Masa Depan :)


Hari ni was fine. Lepas subuh tak tidur XD Di temani manusia yang selalu ambil berat :P Puihh, Sila muntah hijau. Tadi ,dapat surat dari MSU. Dia suruh mendaftar 14 April ni. Hmm, abah pandang, kau nak masuk sini ke? Aku geleng geleng. Hati kuat nak UIA atau USIM. Yes, aku nak further study aku dalam bidang agama juga. Doakan saya semakin baik ke arah itu :)

Dan, tiba tiba tadi bertweet bersama Anis Najwa di Twitter. Talk about UPU. Okay, dia suruh isi dulu takut nanti server down, traffic jam. Hmm, i was like thinking thinking and thinking. Okay. Aku yakin ni apa yang aku nak. Tapi result please be nice. Teheee.:) Tak pe, after result still boleh tukar kalau kita tak nak. So, ni apa yang aku apply untuk lapan tu.

1. UIAM- Asasi Undang Undang
Kenapa undang undang ? Ntah. Haha. Okay, act aku nak syariah undang undang:) Lagi pun aku tak minat medic sangat :D

2. USIM-Tahmidi Syariah Undang Undang 
Sama je, kalau tak dapat UIA, dapat USIM pun okay, tapi nak UIA juga. HAHA.Demand:P

3.UIAM- Asasi Pergigian
Awat pergigian ? Haha, ayah aku yang nak sangat aku jadi, kalau tak dapat jadi doktor, doktor gigi pun okay. Okay, aku ikut ckp ayah aku. Puas kan hati dia:)

4.UM-Asasi Syariah
Like i said, aku nak teruskan dalam bidang agama kan. Yela, highschool dulu pun aku amik aliran sains agama kan. Sayang kalau tinggal :)

5. UITM-Asasi Undang Undang
Sahaja isi, penuhkan ruang. :P

6.USIM-Tahmidi Pergigian
Aku ni macam yakin je kan. Mak aku dok gelak gelak tanya aku boleh ke jadi doktor gigi, aku senyum je :)

7.UM-Asasi Pengajian Islam dan Sains
Haa, yang ni nampak menarik di mata aku :)

8.UIAM- Asasi Bahasa Inggeris.
Naa, saja amik bidang ni.Minat,mana tahu tiba tiba jadi pensyarah ke kan. HAHA:P

So,guys, pray for me and batch saya,MACHINANT for the becoming result. Semoga Allah permudahkan segalanya. AMIN. :)


No comments: