Monday, March 26, 2012

Long timee

Assalamualaikum.

Yee, maaf . Aku tahu dah lama sangat aku tak ber-blogging. Serius. Hati aku dah jauh. Tak rasa nak menaip meluahkan segala apa yang dirasa. Maaf, aku berubah ? Yes, I'm changing for a good. Do pray for me please. Thank you.

Yes, it's been a few days after the SPM result . Sorry, i'm not that good to get the straight A's. It just that little but i'm still thankful to Allah :') I know He had plan the best for me. Sorry for those that hoping much on me. I just can't make it . Sorry and sorry. Serius, aku tak menangis masa tu , aku hanya senyum tapi baru aku sedar menangis rupanya aku dalam hati. Ya Allah, kuat kan hati.

Yee, status FB aku nampak sangat aku tak terurus, huru hara. Aku memang gelak ketawa hari hari dengan ada nya orang yang aku sayang tapi. Ya Allah, menangis lagi hati ini. Air mata dah tade dah nak keluar, selalu rasa sebak tapi tak mampu nak menangis lagi dah. Aku macam give up? Ye, aku give up. Give up apa? Banyak sangat. Orang tak akan faham. Sebab apa yang mampu orang kata sabar dan sabar. yes, it's been too long untuk aku bersabar. Ntah la , mungkin ujian Tuhan nak uji Hamba dia lagi kan. Ye, betul. Aku pun dah niat nak kearah yang lebih baik. Mana tahu nak kearah tu, Dia uji aku dengan macam ni. Ya Allah,Semoga benar.

Ya Allah, ampunkan dosa aku kalau aku give up tiba tiba. Aku perlukan kekuatan. :/


#Maaf peeps, aku not in mood


No comments: