Monday, February 20, 2012

Half heart


Ouh, sangat la handsome sebab dah lama gilaa aku tinggal kan blog ini berhabuk dan bersawang sawang bagai. Maaf lee. Sibuk plus macam takde benda nak di update kan. Kang update benda merepek ,sumpah bosan kann ? 

Hmm, semua sekarang masing masing sibuk cari kerja tapi aku ? serius macam dah give upp gilaa nak kerja. Bila dapat tahu aku kena sambung kerja sampai bulan 4, aku macam PFFFFT. Tanak kot. Penat la. Serius nak menangis masa dapat tahu. Memang semua cakap senang la aku boleh tambah duit. Memang, memang best dapat duit tapi cuba kau rasa kerja aku.Memang nampak senang gilaa. Tapi penat dia kau rasa la sendiri bila kena hamun, kena maki bagai dengan orang. Sorry cakap. Aku bukan jenis tahan perangai manusia. Senang panas. Yess, tipu kalau aku cakap aku tak pernah gaduh dengan customer. Memang pernah. And banyak kali dah. Bak kata mama, aku memang tak boleh berniaga. Dah memang bukan cabang aku kann. Haruslah. Ouh,please. Aku tak sanggup da. Sekarang pergi kerja pun dengan rasa yang terpaksa gilaa. Semalam je aku macam stress gilaa(!)

Tapi sometimes ada yang datang menenangkan aku. Yee, sangat ramai.Tapi the most, adalah mereka.

Sayang sampai syurga:')
Terima kasih untuk BIG APPLE korang.


Ya Allah, kuatkan la hati hamba-Mu ini. AMIN :')

# Breath mannn. 







No comments: