Tuesday, January 22, 2013

Senior

In the name of Allah .

Pemilihan tajuk yang bernas. HAHA. K tak masuk. -__-

SENIOR. A word. Describe 1001 things in mind. HAHA. Apa poyo sangat aku ni. Okay, truth to be told I'm missing it . HAHA. Zaman sekolah , junior describe aku senior yang garang . Weh , aku tak garang la. HAHA. :P Aku emo emo ngamuk tu sebab korang carik pasal memang lah kena sedas dua dengan aku kan. Padan la muka :P

Haha, act tadi ada senior ni dok bingit bingit dekat telinga aku dengan classmates aku just pasal tempat duduk. Sumpah tak profesional. Kak, tegur baik baik la. Boleh la aku adapt. Ni bahasa dan nada anda buat saya mendidih je tadi . kecik besar kecik besar je aku pandang walaupun hakikatnya dia memang besar. \k aku jahat/ Tapi serious talk, do respect yang bawah la. Kalau yang bawah boleh respect korang , tolong la buat benda yang sama. Bukan meminta. Tapi hidup sometimes kena ada tolerate kan ? Member aku pun kata  ''Takpelah weh , dia kan senior . '' Yup, memang dia senior tapi jgn nak over sangat guna kuasa beto SENIOR tu untuk halau kan. Haish .Yang seorang lagi Hamba Allah ni . Tolong jaga bahasa anda, sesungguhnya bahasa melambang jiwa bangsa. Tak pasal pasal hangpa pun kena sedas dua dengan aku tadi kan ? Maaf di pinta .

As a conclusion, post ni takde perkaitan. HAHA . No no , I miss zaman sekolah . Eh lebih specific zaman Senioritas aku dulu :')



Ibn-Sina 2011 :)




No comments: