Sunday, September 16, 2012

Random .

Assalamualaikum.

Hikhik. I know it's been too much much long for not updating blog yang fuh fuh *tiuptiup* berhabuk sikit je nie :P Ya ya , i know I know . I'll update it now. Naa, raya ? Dah habis dah aku rasa . Kan kan ? HAHA. But now, okay. Aku tak kira*hentakhentakkaki* Aku nak update juga pasal raya :P

Raya 2012. Takdo lah happening mana kalau nak di banding banding dengan tahun tahun before ni. Sebab this year tak semua balik Melaka. So suasana agak HAMBAR. Gambar pagi raya pun aku takde . Hewhew. But pagi raya I'm in black and pink yaww. Awww. Hahaha. Tahun ni takde tema. Rainbow. Bebas . :DD

But yang buat raya tahun ni aku rasa macam whoa best gilaa sebab celebrate dengan Machinant. Yela, dah 18 kan. Kebebasan tu sudah ada. Cewaaahh. Mama dan abah lepas je aku nak beraya sakan dengan dorang. Raya hari tu memang banyak lepak dengan Najwan , Fadhilah , and Sulhi :)






Thanks for the day guys :DD



No comments: