Tuesday, January 24, 2012

Childhood


Yess.
Tiba tiba .
Rindu zaman kanak kanak dulu.
Sedar sedar da 18 da pungg :(
Ouhh, tuanya saya.

Waktu kanak kanak dulu.
Buat apa pun tak kisah.
Tak kisah la .
Kau perempuan ke lelaki.
Buat semua benda pun orang tak heran.

Aku rindu.
Nak main lumpur.
Aku rindu.
Nak panjat pokok.
*haha,last time panjat tangki,oklah tu.
Main kejar kejar.
Main pondok pondok.

Tu masa zaman kecik kecik.
Masuk sekolah rendah.
Rindu nak main batu seremban lepas UPSR.
Main carom dalam kelas tak ingat dunia
Wa champion ouh dulu :)
Rindu jadi Penolong Ketua Pengawas .HAHA
Gaduh dengan Taiko Sekolah.
Pecah kan pintu kelas.

Masuk sekolah menengah.
Rindu nak lepak sama sama pergi DM ,kantin bagai.
Belajar sama sama
Buat nakal .
Merentas desa.
Kacau orang.Prank orang.
Buli junior
*aku baik wei*
Touche budak
*pernah sekali kot*
Isi borang hijau plus merah

Sekarang.
Lapan belas da umur saya.

Tinggal kan zaman zaman yang tak kan datang da.
Dan akan menjadi
Bakal bergelar mahasiswi.
Bakal bergelar Peguam. *maybe*
Bakal bergelar isteri
Bakal bergelar ibu.

:)

# Tapi budak budak zaman sekarang da tak main panjat pokok :P





No comments: