Thursday, December 8, 2011

Selandar . HAHA

Selandar tempat ketenangan.

Now. Aku dekat Selandar. Tak reti nak balik sebab malas plus SAYANG . Haha. Aku dengan Piya je budak agama yang tak balik. Naa. Tak payah cakapla . Macam macam perangai la kan. Dengan budak laki masuk aspuri nye. Melepak di Integrasi lagi. Haish. Sumpah tenang. Kah kah. Next week last paper lepas tu naa merdeka la kau kann . Waaa. sumpah lepas tu bosan. Kalau bole datang lepak sekolah,da lama aku buat sekolah macam hotel . HAHA. Naa, bakal alumni la aku kann. *waa,kerek siakk. HAHA. Dah2, aku nak keluar jalan jalan cari makan. Later . Kbai.

P/S: pya, amacam malam nie . HAHA

2 comments:

bEllAmiTchiE said...

enjoy the moment dear, later, u gonna miss it for sure:)

wawa said...

yeah. i know it sista, belum pape dah terasa da. another few days . :(