Friday, December 30, 2011

Rokok :/

Haa. Kalau before ni asal aku jengah blog Hakimi dengan Haikal tak habes habes rokok nya. Haish. -__-'. Naa, bak tang mai aku habaq pasal rokok pulak naa. *awat tiba tiba penang ni* . Tadi masa kerja dok susun susun rokok dengan Hadi. Tiba tiba dia tanya aku ,


Dia : Kak, pernah ada orang gilaa minta kau rokok siap nak pilih gambar ?


Aku: Err, tak faham . -__-'


Dia: Lembap la kau . Dia nak pilih la gambar apa kat rokok ni.


Aku : Ouh, tak pulak. Asal?Kau pernah ?


Dia : Pernah . Senget siakk orang gilaa tu, siap nak pilih gambar paru paru. Tak nak gambar lain. Bodoh.


Haha. Okay, aku hampir gelak guling guling. Orang taip taip macam ni pun ada erk kat dunia ni. Da la smoke, siap nak pilih  gambar apa. Naa, bang, da tahu rokok tu bahaya boleh jadi macam dalam gambar tu, awat hang pi hisap lagi naa. Aku yang tak hisap ni pun bau macam puihh. Haha. Hikhok. Haish, manusia manusia.Macam macam perangai. :)


# ehh, bang. Lu nak minta rokok lain kali cakap baik baik ahh. Lu pikir wa adek adek lu ka ? -.-



No comments: