Saturday, December 3, 2011

Rawking :D

dormmate masa SPM
*aifa,aisah,aida tiada dlm gambar

Dush. Tiba tiba aku rindu gilaa dengan korang. SE RI US nie. Tacink takk ? Kalau pagi pagi macam nie, mesti aku dengar ella memekak tengah belajar , tak punn gayut dengan pakcu diaa. Pagi pagi subuh, aku, teha , lat mesti orang paling last bangun kann kann ? Haha. Mana takk kita bawah kipas kan. Naa, petang afta paper for sure kita lelap. Tak punn, makan. Masak air. Kerja kita makan jelaa.Maggi,campbell,bubur.Haha. Before tunggu maghrib afta makan, kita gelak gelak lepak lepak melalak menyanyi buat band kat tilam bawah tu kan. Waa, rindu aku nak tengok Ella main lari lari dengan Teha. Rindu juga nak gotong royong dengan korang.Layan muvie sampai pukul berapa tahh. Haha. Afta Isyak baru nak mandi. Then baru kita study kann. Tu pun study tah hape hape. Gelak sana gelak sini. Dorm tu memang penuh dengan gelak kitaa kann *weyh,aku menangis* Weyh,masa petang last day, kita keluar pergi pasar malam. Tu malam last kita bersama. Tapi semua bajet cool kan. Tanak tacink sangat sebab esok tu paper BIOLOGY. Esok tu, afta Bio, ella chow dulu. Weyh, at last aku nampak kau nangis dohh. Hati batu kau kan (!) Aku sedar satu je masa tu. Aku takan tidur,makan,gelak,nyanyi,study,buat kerja gilaa dengan korang lagi. Sayangs, jaga diri, aku sayang korang. Byee :')


No comments: