Saturday, December 3, 2011

Machinant :)


Naa, masing masing dok update pasal Machinant . ehh, aku punn nak jugak :) Hmm. 5 years bersama mereka mereka nie. Dengan mereka juga aku membesar kann . Tidur, makan, mandi, belajar, main, gelak,sedih, semua nya sama sama. 24 hours muka yang sama . Kau lari mana punn, tetap muka tu jugak. Kalau gaduh, naa kejap je da baikk. Memang adat dan lumrah dekat asrama macam tukan. Da macam family, adik beradik. Asam garam semua kita telan sama sama. Jatuh bangun batch semua kita hadap. Ada yang 5 tahun,ada yang 2 tahun tapi hidup macam da bertahun tahun. Kenal hati budi masing masing. Perangai dan kerenah masing masing. Semua nya berbeza tapi tu yang menguatkan kita . Weyh.Machinat, serius tak tipu aku bangga be part of this batch. Lebih aku terharu , I'm one of the MT's . Aku rasa semua nya. How to conduct our batch. To be a Machinant. At last, kita semua MACHINANT. Berjaya habis kan SPM. *even aku belum. Thanks buddy. Thanks donate banyak memories dalam diri ini. Going to miss u guys much. Goodluck life kat luar sana. Take care. Ly <3

with love,
nurulnajwaazmi
the machinant:)


No comments: