Friday, December 16, 2011

High School.It was.

10 December 2011

Naa. Kenapa tangki ? Its gave me a 1000 memories there. Sumpahh. Aku kenang tempat keramat ni sampai bila bila. Apa jadi? Biar kami yang berada di tempat kejadian je tahu* nanti aku cerita* Act, after penat hari nie uruskan dinner for tommorow, aku terpanggil untuk ber-chatting dengan Hazim Hafiz* one of the important person for dinner*. Cerita pasal semua nya. Naa, then aku realise , hey kita takan dapat patah balik nak pergi sekolah kann ? Even dulu kita macam CYY nak keluar sekolah. But believe me junior, korang akan menyesal if tak spent betul betul life korang dekat HIGH SCHOOL. High school la tempat yang paling indah untuk kita kenang. Do create something yang memorable yang bila nanti 10 tahun akan datang kita gather balik dengan kawan kawan ,kita akan gelak sama sama. Serius, kalau fikir balik la kan, parents kita pun mesti cerita pasal zaman sekolah kan ? Ada dorang cerita pasal zaman U ? Majoriti tak kan ? * kalau ada pun tak ramai* See, kat situ je kita dah boleh nampak how wonderful it is bila kita dekat zaman sekolah. Serius, bila aku taip post ni, aku mula rindu SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI SELANDAR and DEUS EX MACHINA. 5 Tahun aku hidup dekat situ , belajar erti kehidupan yang sebenar. Guys, Thanks for those moment exp akhir akhir kita kat sana . Well, readers yang masih bersekolah. Hargai zaman sekolah korang. Selamat Belajar :) Nite


# how much i miss everything in Selandar :(



No comments: