Saturday, December 31, 2011

Entri Emo. Haha

Ngeh ngeh. Before aku meneruskan penulisan aku, siapa yang rasa tak nak baca lu orang boleh close ini blog yee. Terima kasih :) Hikhok*kredit to aqila mashkuri* Naa,kenapa entri kali ni emo? Haa, kasi baca dulu. Okay, hari ni je cukup la tiga makhluk Tuhan kat muka bumi ni bikin hati gua panass . Pagi pagi tadi before pergi kerja, ada sorang pakcik ni, waa, aku suruh depan sikit kasi alih dia punya lori, dia boleh sound mama aku.Pffft. Terbakar wei, aku yang dalam kereta ni, kasi keluar muka, aku sound balik. Orang tua tak orang tua, kalau da tade adab , buat apa. puihh ahh siel . *harsh gilaa words aku mlm ni*  .Itu masa otw nak pergi kerja.

Ni masa tengah kerja, datang sorang apek dari negara S . nak beli gula. Aku layan je ahh, sekali bagi sen negara dia, memang tak ahh aku nak layan kan. Yela, tak pasal pasal gua kena maki balik dengan boss kang. Naa, dia boleh boleh nak menang, kata da takde duit Malaysia, Yee , apek, aku faham tapi kau kena faham juga, aku tak berani amek risiko. Waa, kau da la speaking bagai. Konon aku tak faham je apa kau cakap kan. Naa, aku hambur balik, diam kau . Okay, aku puas .

Ni maghrib tadi, datang lagi sorang apek nak hantar barang, aku malas nak terima sebab takde dalam order list untuk hari ni. Waa, kau nak gaya nak marah aku kenapa ? Fine , aku suruh dia call boss a.k.a pakcik aku. Boleh dia jawab '' Tadi lu kata dia sembahyang, takan wa nak call'' Wahh, kau nganjeng aku balik . Pffft, sabar je aku. Muka sumpahh da kelat, aku tarik muka sumpah mintak penyepak ahh. Dia nampak muka aku macam tu baru nak slow talk. Haa, tak payah la. Aku bengkek.

See, berapa ramai buat aku hangin hari ni. Sabar je la kan. Nasib la kau pelanggan. Tapi kalau da siel sangat tu, memang tak ahh. Budi  bahasa budaya kita . Peace (Y).

#ehh, aku jumpa dowh orang yang macam adek aku cakap tu, tapi dia minta gambar baby, Sumpah tak tipu gua gelak gilaa jahat. Hikhok. :)


No comments: