Saturday, September 24, 2011

Makan :)

yesidolove:)

Har.. Har.. Har .. gelak dulu, kenyang nie. Baru lepas makan. :) Yes, aku nak cakap pasal makan . Kenapa? Sebab orang pertikai kan berat aku. Haish . Tak percaya aku pulak kann . Dah kenapa ? Orang selalu kata aku tak makan sebab berat aku takat takat 37-39 je. *RIAK* :P Haha. Aku kuat makan la weyh. Tanya la family aku. Semua tahu aku paling kuat makan. 
image
akutakmacamni:P

Haga haga.. Pagi tadi pun adik aku dok bising bising tengok aku punya berat atas mesin timbang tuh.Padahal aku baru mencekik  nasi yang tah bape kali tambah pluss roti yang aku buat pakai resipi sendiri. Ngee ~ kau diamm ahh budakk. Nak sangat kakak kau ni gemuk ke ? Tunggu aku kahwin anak 4 nanti eyh*merepek* . Haha. Ustaz Luqman pernah tegur jugak, aku senyum saja la tapi dia ckp itu normal sebab tahap metabolisma aku tinggi. Haha. Ye kan aje :P

Conclusion , jangan pelik kalau dok bising bising kata lapa. dan jangan dok pertikai kenapa berat aku tak naik naik daripada aku darjah 6. Haha. :)

p/s: akujeles.pfftt. 

No comments: