Sunday, September 4, 2011

Hectic day :)

Aku penat gilaa:)

Satu hari pusing DP plus MP tuhh dengan NURIN semata mata untuk SI. Whoa (!) Gilaa penatt ahh. Tak pernahh aku penat macam nie. Dengan orang yang macam sardin , sumpahh laa aku tak sukaa. Semua bajet bajet je. SE RI US cakap aku menyampahh gilaa lelaki bajet cool padahal takk. Geli je tengok pakai macam CYY tapi bingai. HAHA*aku emo* Naa, tukar topic. Okayy , at last aku jumpa kemeja dekat VIOR *eh,sorrykalautaklawa* Nurin got hers at PADINI. Pergi Brands Outlet carik bundle untuk manusia manusia yang lain. Naa,balik balik kene sergah dengan Aqif *okay, aku da start penat* .
Afta Isya' tiba tiba je mama plus abah ajak keluar pergi raya .Waa.. aku da tarik muka. Penat. Ingat sekejap sekali WHoA :0 Lama la gilaa -.-'' And ends at 12 tadi. Terus masuk bilik . Menghadap lappy . Berserta mood : TANAK BALIK SEKOLAH :P

p/s: Ehh, bangg tc kat pulau pinang uhh :)



No comments: