Saturday, August 27, 2011

whoa (!)

Rumah.
Raya.
Trial Melaka.

Three subjects. Naa, i'm home by now. Penat. Mata minta tutup. Tapi hati minta On9. pfftt. -.-''. Haha. Dah kenapa? *aku senget malam ni* . Afta beberapa minggu kat Selandar dalam bulan Ramadhan and pagi tadi baru sedar yang whoa '' Ni last sahur aku kat Selandar .Sob3:'( " Lepas ni dah tade lagi da. Ouch. Aku tacink. Jauhh cepat before banjir :P .


Trial . Naa, seems like ada improvement tapi A tu belum nak capai 11 lagi la kan kann ? Masihh goyang goyang lagi. Haish. More usaha la kann ? Tak sampai berapa bulan je lagi ehh SPM tuhh. Naik raya ,trial Negeri Melaka. Do score la kann ? InsyaAllah, Amin :) Plus doakan laa aku belajar duduk rumahh nie-.-''

Whoo (!) aku memang senget malam nie. Rasa nak pergi tunaikan permintaan mata., Haha. Meet then :) 

p/s: aku tanak mengharap plus diberi harapan (!)