Tuesday, August 30, 2011

It Syawal guys :)


Pagi semua. It's Syawal today . Whoa (!) and aku still mencari mood raya tu. SE RI US tak rasa macam raya. Emm,maybe semua tak balik kot tahun nie or maybe aku nak SPM ? H0hoo. No idea la brotha. Aku masihh dihadapan lappy tak bergerak lagi tadi (dahh mandi okay) -.-'' 

Waa.. sedihh sebenarnya tinggal kan Ramadhan, macam baru semalam je aku dengar bunyi siren kat aspuri tu kejut sahur dan kompang plus gendang ,budak budak lelaki F5 main. :( Rindu pulak. Entah dapat ke tak the next Ramadhan kann?Semoga di panjangkann umur. Aminn. 

Persiapan aku ? Naa, tak banyak. Kann aku cakap TADE FEEL. Baju punn beli dua helai. Baju kurung recycle balikk last year punyaa. Ala, berjimat cermat kan amalan mulia *wink wink. Duduk rumahh aku jadi senget 360 darjahh ouhh. Haha. Jadi blurr semacam . Haila haila . Budak 17 nie da bolehh kahwin tahu? (ayah aku cakap, bukan aku) . Watlek da. Haha. 

Naa, Apa apa punn, aku nak minta maaf kat semua plus bloggers for anything yang aku buat n harsh words aku. Minta halal ouuhh. Yang balik kampung tu, do berhati hati la okayy? Ingat orang tersayang :) Lastly Happy Blast Eid people !

p/s : Aku menangis dengar takbir raya malam tadi :'(


No comments: