Sunday, August 28, 2011

Daun kari punya hal :)

ni daun kari okay -.-''

Haha. Entry nie sumpahh aku kena gelakk guling guling punya dengan korang. Berlaku jam 6.45 petang tadi bertarikh 27 Ogos. Dalam proses menyediakan juadah berbuka. Naa, cerita nya bermula bila mama mintak aku ambil daun kari dekat luar rumah since abahh nak makan kari ayam kann. So aku dengan confident yang level nya sangat la tinggi punn keluar laa dengan selamba nya tanpa menolehh dan terus head to the pokok. Petik punya petik , nampak mama depan pintu dapur lalu bertanya ,

''Daun apa tuh?''

Dengan yakin nya" Daun kari la kann?''

''Wak dol kau daun kari, tu daun limau laa''

''Ekk, hahahaha!''

Ni daun limau :P

Haha, sumpahhh malu gilaa habess.Aku hentam gelakk je sebab malu punya pasal. Hadoi. Malu mak nyah oiit. Bukan tak kenal tapi al maklum laa, masa tu macam mamai mamai sikit*betul ni, tak tipu*Adek2 aku semua hentam gelakk guling guling sampai mak aku keluarkan statement.

''ANAK JANTAN AKU PUN KENAL MANA DAUN LIMAU MANA DAUN KARI''

Haha. Jangan laa. Malu gilaa nie. Abahh geleng kepala je tengok aku. Mama kata tu laa, da lama tak masuk dapur. Bukan tanak ma, pulak owg balik selalu,tapi takpe lepas SPM kita masak hari hari ea*CYY je aku nie*Naa, tapi berbuka tadi memang penuh dengan gelak ketawa family aku. Serius rindu :)

p/s : Rindu pulak berbuka dekat Selandar :(







2 comments:

ridhwan zai said...

alahai bdak ni hahaha, ni mesti kes berat punggung ke dapur ni haish

wawa said...

Haha, mana adaa. Rajin ouhh :P