Friday, April 15, 2011

haha :DD

baiklah baiklah, aku update okay ? haish,semua dok tanya bila nak update blogg. masuk HASSANI tadi je tah orang ke berapa yang tanya. MALAS laa kawan kawan . SPM tahu ? haha . Bajet bajet. Haha. At last i,m home. Teka cepat , semalam kan aku tak on9 malam. Hebat kan ? ceit ceit. * sound kekwat gilaa *

haa. sekolah ouh sekolah ! semakin sayang laa !betul. tak tipuu ! ni pun sebenarnya malas nak balik. tapi pikirkan banyak barang tinggal kat rumah n aku rindu orang orang kat rumah. saya pun balik *apehal ayat aku skema gilaa?==''*haha. mo0d aku pun asyik terbalik tokk je dibuat nya,so better aku balik kan , kan ? tenang kan fikiran la konon nya. Hamsap,tenang la sangat. :P

Kelmarin baru balik dari HOKI MSSM. Alhamdulillah, third place. Haa. Berbaloi. Budak budak hoki perempuan,tunggu aku belanja korang :P Haila haila, nak cita apa jadik kat sekolah tu memang tak cukup la satu hari kot. nanti nanti je la eyh ? perut da gilaa meroyan mintak sumbat makanan . haha . later aku update ye kawan kawan ? dhaa ~

No comments: