Friday, April 29, 2011

childho0d time :)

hee haa. haha. saja mula kan post kali nie dengan mukadimah yang agak ceria .:D Act, mata mintak tutup tapi aku tak kasik jugak dia tutup. Kalau macam ni kat dorm ,confirm gilaa aku da hanyut. haha . XD .Err,okay seems like aku da keluar tajuk .

Hari tu,afta study ramai ramai dengan budak kelas aku, IBN SINA terchenta, tah macam mana terimbas kembali*eceyh,gaya nak bace komsas je * zaman kanak kanak dulu. Haha. Rasa nya korang pun alami nie semua kan. Haa.

 DING DANG + TORA

Haa,korang ingat tak benda nie. chocalate paling famous la dikatakan masa nie.
siap ada mainan tambahan kan dalam uh?
yang paling aku ingat,kalau iklan dia 
'' TORA DATANG LAGI..''haha. rindu nyaa..

Itu baru makanan, kalau cerita kartun kat tv tu ,haa, mahu tak berganjak laa. Silap silap kena marah sebab tak solat Maghrib lagi. Lagha betul masa tu :)



KELUANG MAN
Nak ikutkan ,tade la best mana citaa dia, tapi still jugak nak tengok kan ? Haish , budak budak . HAHA.kelakar kan ?

USOP SANTORIAN

Ni lagi satu cerita yang confirm melekat tengok tak bergerak gerak. Addict tahap petala ke lapan ouh :) Rindu sama ini cerita ouh. 

Haa. kalau nak cerita pasal kartun zaman kecik kecik kita dulu, sure sure tak cukup satu malam . :))
Kalau tu kartun, game pulak apa? Kalau sekarang orang main PSP laa,PS2 laa,XBOX laa,kita dulu ? Ni je la kita main kan ?XD

BEYBLADE

Masa tu ada musim kan ? Kejap Beyblade,lepas tu Yo-Yo pulak,da uh gasing. Haish. Sumpahh la tacink aku ingat benda benda nie semua ouh. Hee,ingat lagi, I used to have one,White one. Just nice :) Haha. Yo-yo pun. Waa, aku budak budak la masa tu. -.-' *merepek luar syllibus*

YOYO

CRUSH GEAR
Benda alah nie pun dulu aku main, rasa nya. haha. alahai, tapi tapi aku lagi suka bila main kad . haha. sumpahh kelaka gilaa bila ingat . :)

HAPPY FAMILY,OLD MAID, SNAP:)

INGAT TAK INGAT TAK ?
HAHA,
TIPUU KALAU KORANG CAKAP KORANG LUPAA,MESTI INGAT PUNYA LA KAN ?

Natijah yang boleh aku buat sebenarnya kan ...



p/s: haha. aku da nak SPM da rupa nya :)



3 comments:

lianaLATT. said...

Paling suka main Happy Family :D

Muhamad Lukhman said...

haha . sume nye same lah . bermula lah dari beyblade sampai kad . haha . nice artikel . love it . :)

wawa said...

haha. kak yana : betul2
lukhman: hehe. terima kasih:)