Saturday, March 19, 2011

kalau korang perasan la -.-

aku la nie :P

Kalau korang perasan la kan ? Haha, okay ,ayat nak bajet gilaa pulak kan . This week je status kat blog la mostly,semua nya bajet tacink,jiwang karat tahap acidic punya la dan emosi tak pasal mcm orang hilang anak. Haha. Sorry la kalau agak menyampah.(Eh,blog aku kan) Haha.Okay,kinda merepek. Hmm,act,aku suka gilaa bila dapat balik rumah, tapi then bila balik ade je yang buat aku err geli nak cakap. haha. diam diam je la :P Haa. tah la lately,emotion aku kacau gilaa, naseb la tak effect apa apa exp SPM aku. Sumpah la cuakk . 

Okay,nak ikut kan hari tu i'm crying like hell sebab hilang someone yang agak penting.Err,ulang,penting ke ? Lantak pi la penting ke tak .Poyo ! Tapi,like we know Tuhan Maha Adil kan ? I've lost one,He give me THREE ! Syukur sangat! And now on,aku nak jaga mereka mereka baik baik .Aku SAYANG dorang ketat ketat .See,conclusion dia kat sini.(ceit,buat eksperimen apa) Believe in Allah. There's a hikmah when something happen.Okay,aku manglish sket malam nie. Jap,aku rasa aku out of topik .-.- Ahh,kesah ?

Note: TERIMA KASIH ! 


No comments: