Sunday, March 20, 2011

HeE hAa , aku sengal :)

nurul najwa azmi :)

Haha.baru jerk lepas OTP with angah tersayang,NUR ATHIRAH sambil berteman nyamuk yang lagi tadi dok sibuk nak menyedut darah aku yang lemak lagi berkrim nie.haha. Wahh,aku kepanasan!okay,baru perasan aku tak on kipas lagi tadi.Hebatt.:) Kinda merepek. Nonsense gilaa .BHAHA

Tadi baru lepas tgk muvee .Best ! First film Malay yang terbaikk aku pernah tgk(first ea?haha). HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA.Err,kalau nak cerita kat sini sampai esok pagi pun tak habess,so u all better pergi tgk sendiri la. Tadi pun da penat aku buat sinopsis dekat angah pasal cerita nie. Haha. Sorry la angah,kalau kau tak faham. Aku kan ALONG.Merepek lagi. 

Okay2,esok,Hari nie la,bakal pulang ke Selandar,bermula la balik kehidupan as a pelajar yang bakal menghadapi SPM tahunn nie. (asal ayat aku mcm nak buat ucapan). Urm,Serius tanak main main lagi.kene fokus sentiasa la kan .Da bulan 3 nak masuk 4 pun.Hehs,sekejap tahu ? Tabah je la lepas ni nak menghadap segala kelas kelas tambahan n motivasi motivasi segala . Okay,sacrifice untuk diri sendiri kan?Penat setahun je:)

Waa. lepas tu da habess sekolah kan ?Weyh2 .tak percaya la . Act,tadi singgah di blog AYU. Rindu pulak baca post dia pasal aktiviti lepas PMR dulu. Ye,kawe rindu gilaa(asal aku nie?)-.- hey,ingat tak masa kita semua selalu berYM.sumpahh best kan ?Confrence la bagai . Masa tu FB tak hot lagi macam sekarang.Betul cakap ayu,YM tadi aku on serius kosong. Hampas je weyh=='' . Weyh,fahmi,ayu,raihan,saibah,izurin dan siapa siapa yang terlibat , bila lagi nak buat macam tu ekk ? Tak lupa jugak masa kita semua macam family nak buat jamuan F3. (asal aku touchy weyh) :( Tapi tu semua dulu,sekarang nak menghadap SPM pulak da. 
haha. GOODLUCK la kan ?

kita semua family macam nie :)
BATCH 0711 SBPIS<3

Note: doakan aku kuat nak hadap kelas hari hari kat sekolah tu ! :P



No comments: