Saturday, March 19, 2011

bila orang berlagak .hmm

tajuk tak boleh blah. yup. memang aku nak cakap pasal BERLAGAK.Haish,susah kan nak predict orang yang macam nie. Serius la bikin hati panas. Aku cakap ni umum la ea.Kalau ade sape sape terasa ,MAAF==''. Haila haila, tak suka ouh,bila orang tu da kaya,dia pandang sinis gilaa babi kat kita yang low daripada dia. Hehs,awak yang berkenaan,harta tak dipandang la kat akhirat nanti. Dulu,time susah pandai carik lubang nak baik baik dgn orang orang yang mcm kami nie, tapi sekarang,Wahh kau! Bukan main BERLAGAK dipluskan dengan sombong kau. Weyh,bajet kau TOP la syial ! HAha. tapi,sorry ! Aku tak pandang orang macam kau ! Dulu,ye kau kawan dengan aku ,sekarang kau da kawan dengan orang yang high class,orang orang low class nie,kau pandang macam hape je. Weyh,macam hinaa gilaa la. Tapi,aku tak hamak pun la nak kawan dengan kau. Eyh,mak aku pesan WA,KALAU DA KAYA ESOK,JANGAN JADIK MACAM TU.INGAT ASAL USUL KITA.Ye ma,saya ingat tu.

p/s: takpasal aku emo dengan kau hari nie !


No comments: