Saturday, March 12, 2011

bicara setelah sebulan :)

wee :) RUMAH,at last la kan.addict nak ber-blog ouh.bersawang gila da aku rase blog nie.waa.sebulan lebih ? lama kan ? serius buat aku rindu rumah.haha. err.okay,ini buat post kali nie panjang lebar sikit,boleh ?haha:)


I'M OFFICIALLY 17:D


da hampir sebulan,aku jadik budak kecik yang berusia 17 tahun.Okay,serius aku still tak percaya.Tak percaya aku F5,tak percaya aku SPM.Wawa,sila sedar diri .
11A+ mana mahu campak derr.Hehs,aku lari tajuk.Hm,suka gila birthday aku tahun nie,SE RI US cakap,byk gilaa hadiah.Tengs ye kawan kawan :) tapi buat aku senyum gilaa lebar bila dekat hujung nak habis 14 Feb tu,credit to ANIS NAJWA sebab jadik poswoman saya:)sumpah,aku suka.eyt,tengs okay ?


HKSBP HOKI ZON SELATAN


23-27 Feb,bertempat di mozac.Tahun nie punye HkSBP Hoki.Melaka je pun. Tapi ok what,byk2 HK,HK nie yang paling aku enjoy gilaa even aku tak dapat nak main dengan sebab2 yang tertentu. Haha. Nanti nanti aku cerita,boleh ? 

ngee.congrate la ye PASUKAN LELAKI SBPIS ,second place kan ? kebangsaan bulan 5 nie. Korang super duper hebat.Bangkit dari kekalahan.


muka2 penat :)

perempuan ? haha. da tewas dulu la. dengan ketiadaan beberapa pemain dan jugak masalah2 teknikal kan ?haha. jadi pasukan sorak je la kami :)

riang gembira :)


SBPIS :)

apa apa hal,SE RI US rindu gilaa HKSBP tahun nie.Tahun terakhir aku dengan stick hoki tu. err.sob sob :( hey,budak budak hoki,tengs donate banyak kenangan ok ? good luck la korang . Star,Bujei,Chot,haha.Korang junior aku yang paling gilaa laa:)

ASRAMA TERBUKA 2011

Err,after penat aku marah2 budak,penat mengecat,penat melukis.Berbaloi la jugak even last day tu,sumpah tak tido.AISAH pun. hmm,tak hambar sangat kot.Biasa je. Tapi,sumpah puas dapat masuk semua dorm tahun nie.Yela,last year kan ?Tapi,dalam suka suka tu,ade jugak sumthing tak best jadik.Oklah,biarlah jadik rahsia F5 kan ? Act like 17 boleh tak ? hmm.

dorm 5 kan nie ? aku? Proton? HAhA

err? D17? gelap la

err. ok,aku stop dulu,takut merepek.Aku kan kinda merepek je lebih :)

p/s: Basket,congrate jugak :) Kebangsaan kan ?







No comments: