Tuesday, March 15, 2011

basikal :)

ini bukan saya punya -.-

haha. rase nak gelak guling guling je ouh. after a few years la kot,tadi baru aku rase aku start naik binatang yang we used to call BASIKAL. haha. agak gigil la jugak. haa. yang nie kelakar. aku hampir langgar tiang lampu tu kot tadi. adek aku da hentam gelak kan aku macam orang gilaa meroyan. Hey ngok ! aku rabun la, tak pakai kaca mata td (ayat skematik sebentar) ngee~ tapi lama lama aku okay la. hadoi. sumpahh la macam orang hape je aku tadi. budus je, orang lain dok main motor, aku gi main basikal lak tadi. haha. bia la . aku rindu zaman kecik2 dulu .


teringat la kan, masa mula mula dok pakat nak main basikal. Mula mula mesti la starting dengan basikal roda 4 tu kan ? lepas da pandai. cabut satu roda. tinggal tiga. At last, tinggal dua roda. Haa,masa nie la cabaran dia,fuh.(ceit,macam hape je.) gilaa kentang la kan ?ngee~ tak cukup lutut berdarah,jatuh sana jatuh sini. w0o. dugaan dugaan . Haha. tapi bila da reti bawak,mak aih. Sumpah la tak reti dok diam. Satu taman nak round.konon da hebat.Eh,tapi tak cukup lagi uh. Tambah pulak dengan wilie la bagai. haila haila. teruk punya perangai la dulu. Kalau bulan puasa lagi la macam pelesit. after terawih,jgn harap la nak lekat kat rumah. Ade je aktiviti kat luar rumah dengan budak budak taman uh. Sampai ade sekali uh, perit nak di story. Haha. Sedap o0ouh,aku ditala dengan kepala besi tali pinggang ayah kesayangan ku. hoh0. tak cakap la aku tahan sakit time tu macam mana. Dalam bilik air,leleh o0u.Err,tak sangka aku ingat semua nie kan ? Haha sekarang aku da 17 da pun. kawan kawan taman aku tu pun aku tak tahu apa cerita since aku da pindah rumah nie. Hoh0. saya nak kembali masa kecik kecik dulu boleh tak ?=='' 



No comments: