Saturday, March 12, 2011

24 Feb 2011

24 Feb 2011. Tarikh bersejarah aku:) gila keramat punya:) kenapakah ? bukan HKSBP Hoki ke ? Haha. tentu la bukan. Birthday abah? Memang la,tapi bukan tu main point dia. Haha. Fes time seumur hidup aku,ni la tarikh yang buat aku masuk hospital dan di tahan wad:P SE RI US cakap,aku tak nak masuk lagi. Apetah lagi naik ambulans dia yang boelh buat kau maut tak pasal lah. Laju gila. Reason kenapa aku masuk hospital? HAHAHAHAHA.gelak puas2 dulu.AKU KENA SENGAT TEBUAN,okay,itu kelakar =='' .Ngeng nye Mozac. Sedih gilaa tak dapat main tok SELANDAR :( Kat sana,jumpa ramai jugak budak Hoki yang injured,one of them yela NADLAT.


Sumpah bengkek tunggu lama lama dekat sana.Da la lambat,then paling buat aku ba ra pa ya,bila amek darah. Senang cite,yang buat tu budak praktikal.Ok,kau da taw kau salah buat,tak yah la cakap depan patient,sumpah la aku takut.And disebabkan kecuaian mereka mereka yang salah teknik masukkan ubat after amek darah,aku pengsan . Sedar2 atas katil. Sumpah bosan ! Bosan punye pasal,suka hati aku pergi mintak balik jugak petang tu.Haha. Doktor tu,bengkek je dengan aku. Then,dia kasik after merayu macam hape ==''. Terima kasih ye doktor :)Credit jugak dekat cikgu Nani ,sebab sudi teman aku :)


SILA LA TENGOK MUKA SAYA :)


ini masa awal pagi.belum teruk :)
amoy selandar :)
budak3 panggil :P

p/s: Tebuan ouh tebuan :)







No comments: