Saturday, December 4, 2010

sijil pelajaran malaysia 2011


cuakk?? haha

haha. cuak kan ? haa. dalam pale otak aku da pikir mnde nie jerk. giler seram ! tk sangke da f5 aku yerk. haha.bagai mimpi disiang hari! ecey! haha.bukan ape,mmbe2 aku semua da semangat giler pergi tusyen segala termasuk la aku. Aku mybe sekali dgn fahmi,mimo,rehan n wakzup kot.senang sket ade mmbe:D haha.f5 tahun ni pun tgh berperang lagi dgn SPM nie.hadoi! takut woo0 :0 haha.cuak punye pasal sejarah da abes aku revised . BI aku godek,BIO miong2 lagi.Chemist on the way . haha. semangat kan ? aku ni da la jenis pemalas nak mati bace buku tapi bile da kene grounded nan ayah aku,ni lah hasil nye! tengs abah! haha. well,oklah.batch 0711 SBPIS,engatkan aku kalau aku leka,korang pun.Provekan la kiter tak sebodoh yang mereka2 di SBPIS tu pikir.kiter low profile je.wakaka.k2,pepehal gdluck ar kowang!EDISON n ARRAZI the biggest harapan.aku ibn sina je. haha:P


2 comments:

hanif said...

hei wawa...razi n ibnu sme je laa...kn snang kte sume same2 jd hrapan....t'mask ko skali.:)

wawa said...

haha. diam la kau !