Monday, December 20, 2010

Hari ni ..

Hmm, aku nak cakap..


Hari ni aku rase bodoh sgt percayakan orang,Hari ni aku rase bodoh sgt susahkan mama and abah,Hari ni aku rase bodoh sgt kena tipu,Hari ni aku rase bodoh sgt pikirkan hal orang,Hari ni aku rase bodoh sgt pentingkan kawan dari diri sendiri.Hari ni aku rase bodoh sgt sayangkan orang,Hari ni aku rase bodoh sgt buat jahat,Hari ni aku rase bodoh sgt menangis sebab bende kecik,Hari aku rase bodoh sgt ikutkan perasaan,Hari ni aku rase bodoh leka dgn tanggungjawab as a student,Hari ni jugak aku rase aku teramat-amat lah BODOHH!!mama kata aku tak bodoh tapi aku yang membodohkan diri sendiri!
Nak menyesal tak guna dah :)



4 comments:

akuQ said...

cool le beb,,

wawa said...

cool la ni

Lat : Ira said...

rase bodoh takpe. aku pun. janji fact nye bukan begitu.

wawa said...

haha:) thnx angah<3