Sunday, December 5, 2010

bosan :(

hey peeps ! yup. mmg bosan ! jam menunjukkan 4.40 pagi dan aku masih belum tidur ! tadi layan bola :ARSENAL vs FULLHAM . ya, of course la ARSENAL menang ok ? 2-1. Ok what ? Daripada tgk MALAYSIA vs THAILAND tadi,sumpah aku nan kazen aku sume gelak guling2 tengok. haha.klakar la.*SE RI US * Hm, giler aku ni, malam tadi terjiwang karat rusty pulak ! tapi that is the fact ouh .aku taley nak lari n tipu diri aku . SOMEONE said : Hepy tok kau:D hope kowang stay.seyes * tengs buddy. Kau je fhm aku, kawan !buat mase nie. Kau tempat aku spill everything psl dye. Sorry susah kan kau !:( . Haa . tape ,just doa yang terbaek ! n malam tadi aku da buat ape yang sepatutnya n aku harap aku betul :)) 



p/s:sumpah tak tipu aku syg n rindu kau !





No comments: