Wednesday, December 1, 2010

6 bijak 2006

klik untuk lihat !


haha, tadi baru tgk video nie , sumpahh gelakk gilerr2 . mne tak nye , semua comel2 je kan kan ? skang semua da besar panjang . ngee ~ da tinggi ,da berpunye n da maju la senang cite , semua da ade hala tuju masing2 .next year , semua nak SPM kan ? semoga berjaye ok ? ni la penentu life kita nanti .poyo lak aku . haha. 


erm. teringat lak kat cikgu nuzul tadi(wah, tak sangke aku ingat nme dye) haha, jahat kan kiter semua dulu buat dye ngamok je ! haha. gilerr2. cikgu amran pun same , sumpahh ngek ngok la kiter dulu , jahat ,eyhh. bukan ! nakal je kan ? jap2 ,paling taley lupe miss Iris kowt ! kejap2 dye suruh gne pensil colour hijau kan ? haha, trok la kiter dulu . hm , sape ingat bilik kecik kat kelas 6 Bijak uhh ? haha,tempat luah perasaan . aku ingat lagi penuh dinding uhh kiter conteng kan ? n tyme UPSR , bilik uhh cikgu tutup dan skang yang aku taw da kne kunci . haha.


haa, tu dulu kan ? zaman skolah rendah , skang semua nak abesh skolah da . waa ,kejap je kan. haha. apeapehal . kowang ! gudluck laa ok ? strive for ur SPM . chaiyok3 !