Tuesday, November 30, 2010

school freaking me out !


ngeng ! ape cite niek ? rindu gilerr kat SBPIS niek ??haiyaa. susah idop maa . kah3 , bukan ape , ni sume gare2 da bosan gilerr dok uma , sampai tataw nak buat ape , nak kuar da kene perintah berkurung ! ngee~ bosan !kalau kat sekolah uhh , paling2 ade laa budak2 nie nak mekak2 segala , kenekan owg ke .hmm, nak buat mende ngepek sume kat k0lah uhh kan. best gak en ? haha. sampai aku yg malas nak tusyen ni pun jadik rajin nak pergi tusyen taw !! haha , at least kat tusyen nanti boleh nganjeng same itu fahmi , raihan , mimo n so on laa . haha . gilerr kan aku ? dok uma pun da jadikk mereng . da la tak pasal2 kne GEMOWK nan ayah aku , eyyh . tak gemowk lerr , tembam ade sket k0wt . lalala . haha , da2 panjang lak aku merepek (bak kate sowang hamba Allah nie , aku kan kuat merepek ) haha.


aku : alone laa !!
imy;
T6AD,
4Ibnsina,
D0rm10.
dak Mowk !!
kak dilla!

No comments: