Saturday, November 27, 2010

gelak guling guling lagi :DD

haha , hari post sangat baek punye laa . jahat nye aku . oke2 , petang tadi , adek aku si nuha tu dok la maen cikgu2 nan adek sedare aku yang sowang nie , aku lak tyme uhh tgh siy0kk bace novel la , ape lagi . ttbe , aku dgr owg gelak2 giler babi kat second hall , aku pun keluar laa , then teka what ? haha , rupenye dowang tgh gelak giler sakan adek sedara aku punye working la , jap ea . tgk nie ,


gajah - elepen
rama2 - bauter fel
burung - bibit 
harimau - tiager
kucing - cat
beruang - bear
itik - dakr
kambing - gutr
katak - fory
ayam - cin hengo
lembu - truit truit 
kerbau - tabgu


haa, aku bukan nak gelak kan ke ape, aku taw dye tau mnde uhh , just tataw nk eja je . yang taley blah lembu uhh, haha. yang laen ade bunyik lagi . yang lembu uhh sumpahh tade naa . lalala , apeape hal aku doakan adek sedare aku ni blajar pandai2 oke? 



No comments: