Saturday, October 23, 2010

one day out laa_.

OFF to MP n DP tadi . juz lat ,aku n aida. giler jap ! haha. sumpah pening. dengan aida menjerit secare mengejut bak diserang histeria. w0o. co0lio laa kau jerit aida ! kau pikir tu SBPIS terchenta kar? haha.:) tgk wayang ! then serang HINODE SHOP. beli barang dorm aida. lame ! mcm crk barang hantaran lak ! wee~haha. jalan punye jalan jumpe KATAK ! comel w0o. lat da sengeh2 kat aku. haish. tak tahan dugaan ! beli laa. kah2. tengs lat !! tapi nak kura-kura laa:)

comel tak? kah3_.edit saja

 pakai spek yang dibeli aida !

aku yang selekeh !

jumpe gak wanie,rehan, nurin n fadhilah tadi ! hrm. then balik laa. penat daa niek ! kah2. balik tros tumbang deyh! penin pale ! caye tak klu aku ckp aku xmandi lagi nan aida n lat .kah3,trok la siot ! skunk jam menunjukkan 10.30 malam. haru laa beb ! wee~ tapi tak busuk w0o. haha. k2 mau mandi laa. ceit ! haha
ngan wani ! haha
aida h0wt ! lat comel !


No comments: