Sunday, October 3, 2010

hurm :)

erm,sedih ! tadi maghrib, kami satu family solat jemaah. lepas uh, buat solat hajat. aku tataw nape laju je aer mata aku turun mase uh. rase sebak semacam. YA ALLAH, ape yg ingin KAU sampaikan pada hamba-MU  nie. lepas solat, mama pandang je aku. pelik tgk mate aku merah segala, mama, akak sedih laa. tapi aku tak mampu nak cakap cm uh. aku juz cover jerk. tahan sedih;dari tr0s menangis ! aku bersyukor dapat family yg amek berat pasal semua org ! terharu biler abah nan mama semangat nak buat solat hajat tok kami lima beradik yg nak exam mggu depan. aku- diagnostik sbp. hadi- PMR. huzaifah- UPKK. nuha nan haziq- final exam. aku janji INSYAALLAH, aku akan balas balek jase dowang ! 

p/s: adek,gudluck PMR, owg taw kau boleh. proud an mama n abah. tebus balik sala owg mase PMR;yg buat dowang sedih ! kau je harapan tg terbaek skang. i'm not . :)

2 comments:

yuri abdrahman said...

wah entry yang nie buat aku pon nak nanges..pehal?!! itu yang kite x tau..haha dah la lagu blong sungguh menginsafkan..huhu...like2

wawa said...

haha. tengs syg !