Thursday, September 16, 2010

syawal 2010

yay, it's raye tyme ryte? hua. act , ta0n nie tade la aku semangat naw nak raye. haa,jgn tnye kenape sebab aku sndri tatw. haha. bi0l punye budak !hee. tema diz year biru 0uh ,lalala. pak ndak raye sini .h0o .mlm raye aku bntai tid0 lmbt , haa, amek kau es0k pagi kene gegar dgn mama ! hehe~balik sembahyang raye(aku xpergi un, bg0n lmbt nye pasal) ,str8 g uma nek busu, wee ,makan lagi.yehaa ~haa, ni yang aku lemah tol,

''wa,asal pipi kau tembam?haa,makin nek la raye nie.''

haa,ayat2 n0rmal kazen,pakcik2,makcik2 aku,haish, masalah bet0l laa. hua.bialah,asal en tak gem0wk ken? hee. diz year tah pehal semangat g studi0 amek gmbr satu family. hua. after jumaat, g uma nenek kat peringgit lak. pergh, taley blah, mas0k2 je sume menjerit sakan? apehal? baju ramai tema biru maa. haiy0o. aku plak nek tensen nan baju sndri gare2 kain dye, ergh,walawei, buat aku control ayu maa. hee. tak jadik aku minah ayu sebenarnye ae uh en? haha. tapi yg taley blah,haa .ni sumaph mama bising. aku pakai selipar je. haa. ala,mama. pegi uma owg nnty bkk jgk ken? jgn mwa2 k? lalala, fes day je c0llecti0n lebat giler ! cecah hundred lbey laa.

sec0nd day~
c0llection kurang,haha.yela,seda la kakak, kamu tu da f4 k0wt, haha.tape2. xde hal la. tak mengharap pown. hua. err, haha. jalan punye jalan , g jasin lak, uma nenek pah, aku nek kete nan capit je. hee. huhu,then gaye kat serkam. oke la uh. blah mama. nant0k lak jalan je keje. hee~everyday, memekak men merc0n segale, sumpah bising, mentang2 d0k kampung en, bahagia je laa. haa.
haa. k la uh, kat bwh nie pic je, enj0y la kay.

family jerp!

ceria di pagi raye meyh.hua~

haha. my pakndak,m0kteh,n abah !

haa. yang len pergi stalker kat fb aku je la ea. haha. k2 . out.

No comments: