Friday, September 17, 2010

saya sayang kura-kura saya !



hurm ,gedik je rase nan taj0k uh. haha. tataw la , ttbe aku rindu giler nan kura-kura ! seyesly ouh. waa. kenape ouh mesti munc0l balik? tak suke la. da bape hari status aku kat FB aku tulis pasal kura-kura !adicct giler la. hua~teringat la pulak mem0ri dulu. missing it damn much la ! haish,en.kura-kura, rindu nye saya kat awak, awak tataw p0wn ! hurm, da parah ouh aku niek , haish, aiy0o. kura2 yg dulu uh ada lagi kat aku,(alamak! dlm loker la pulak), hurm , da bape tah0n erk aku simpan? waa ~erm, qila ade pesan

''kura-kura tercipta utk kamu jaga.jaga el0k-elok,''

waa. sedey nye. hurm,yup ! saya akan jage baik2 kura-kura tu. janji niek. hee~erm, kura-kura la byk bagi aku kenangan ! tataw la kenape aku pilih kura-kura, c0mel kowt !erm, ok la, nant0k la,wish me mimpi kura-kura kay?



p/s:en.kura-kura,saya sayang awk taw !


No comments: