Wednesday, September 8, 2010

raya datang lagi

hurm..terpanggil lagi sekali t0k merepek kat blog niek. haha. da 3 days mcm org gilark kemas diz uma la.haiyo0 .pg2 je mesti aku dgr ayt niek

''wawa,bg0n laa. da pukol bpe nie?tol0ng la mama kemas ni.''

tak pon

''kakak,mama suw0h bangon ! ''

haa. sumpah la liat aku nk bgn pg gare2 tido lmbt.haish. penad o0uh kemas uma niek. klu kecik xkesah mcm uma aku kat malim uh,ini nauzubillah penad. kala uma banglo 2 tingkat o0o. haha. dan2 la ta0n ni tuka cat la bagai. naseb bek la ade three stooges kat uma niek .haa. itu pon nak kne jerit

''hadi! tolong la cat niek''

''haziq,cepat laa''

''huzaifah,jgn malas boleh?''

hee~tu la dialog mama..kah3..penad giler l0rh. da la tade feel nak raye lgsg. tapi tadi bru ade la sket m0od uh. haha. pelik la aku niek. giler pnye budak!aiyo0.waa~esok kazen aku blk. w0o..haru la uma niek blk . aku da la xde mmbe .yela,sume maseh kanak2. yang ade p0wn nan aku sume nye anak jantan yang xbertauliah uh. aku la jdk mngse buli kowng . huh, raye ni bek kowang mnx maap blk. haa. sengal~
tema baju taon niek biru .last year itam. tah,aku blk2 asrama je da tersedia ada da bju2 uh. lyan kan aje laa. syukor jerk drpd xde en? haa. kamera lak da ilang. sume hentam maki aku. w00. sori laa, bukan sengaje kay?mamat indon sengat kat k0lah uh yang amek taw~not my mistakes,eh.sala aku gak xbwk blk. padan muke laa!!!!

hurm..skunk da kol 2. mama still xtido agi uh. every year she is the only one who will tido plg lmbt mlm raye. klu tgk mlm uh sumpah mcm xkn siap la uma nie,tapi tu la dgn kuase seorang mak uh,bg0n je pg sume da beresin pak. giler! mcm lipas kudong. klu aku ? maw seminggu x tentu siap . tabik la mama. haa. erm , ooke la , solat xlagi. baru abez mndy,ngecat dap0r tadi nan hadi. hee~ kay2,.out





No comments: