Sunday, September 19, 2010

blank !

erm, it alm0st 2 3 days i'm crying over n over . never stop. ergh. sucks ! YA ALLAH, bg aku kekuatan ya ALLAH. ya, seyesly damn much tired from thiz things segala, ergh. es0k balik da, tak sangg0p nak tempoh lagi hari2 kat k0lah uh, hurm. taley wawe, kau kene kuat .for ur own good sake n f0r abah n mama oke? kau tu da la byk susah kan d0wang. hurm. exam? ergh. lagi satu mnde yg aku xready lagi. urm. bile nak seda dri niek. macam2 da jdk, macam2 dugaan da dtg bru nak seda kan? tu la aku. tapi syuk0r tuhan turun kan dugaan even terlampau berat tok aku tanggung. aku syukor. at last, aku taw jgk nak seda kan? seda diri tok jdk lebih baik , lebih rajin dan lebih mendekati NYA. insyaALLAH ! doakan aku. aku tade la bek mne, kuat mne mcm yg kowang tgk, aku bt tu sume sbb xm0 pk segala mslh aku. hurm, ni yang jdk. kepale nie rase mcm nak dihentak2 jerk ! sumpah da than da. checkup lame lagi. bln 12 . hurm lame nye. saba je la yerk. skang idop aku da kne berjimat cermat. no more bazir2 segala, id0p aku da xmacam dulu da . everything change in juz a sec0nd. no one want it t0 happen la. tapi kalu da takdir tuhan kiter taley nak t0lak ken? ya ALLAH, kuat kan la haty hambaMU ini .
AMIN~

No comments: