Friday, March 26, 2010

KETENANGAN HATI...

Secebis kasih membuat kita syg
setulus kasih mmbuatkn kita p'caya
sebuah persahabatan selamanya b'kekalan

YA ALLAH
aku rindu kpdnya..Berilh aku kekuatan &ketabahan
YA ALLAH
andai ada jodoh buat kami,kau pertemuknlah kami
jika dia miliku,datangknlah ia kpdku
tp jika dia bkn jodohku & bkn milikku jauhkanlah
dia sejauh-jauhnya dari hidupku
YA ALLAH
aku tkt jika cinta duniaku melebihi cintanya aku pdMU
sesungguhnya YA ALLAH peliharalah aku
YA ALLAH
aku percaya kpd janji2MU
lelaki yg baik untk perempuan yg baik
perempuan yg baik untk lelaki yg baik
YA ALLAH
bantulah diri aku dan pimpinlah aku supaya belajar mnjd hmbaMU yg b'taqwa
jika tiada jodohku untuknya
kau pertemukanlah aku dgn seorg hamba yg kau sayang
agar dia dpt memimpin aku kejlnMU
YA ALLAH
jika tiada jodohku diduna
cukuplah cintaku kpdMU,keluarga & sahabat
menghiasi hidupku
dan cintaku kpd Penciptaku adalah cinta yg t'agung
sesungguhnya aku percaya dgn semua yg t'lah Engkau janjikan

Hanya padaMU aku berserah dan hanya
padaMU aku bergntung kerana padaMU
sahaja adanya tali yg kuat utk aku bergantung
AMIN YA RABA'ALAMIN..


No comments: